от компании (организации): ANCOR Industry в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Транспорт, логистика, перевозки" → "ВЭД"
с заработной платой: от 58000 руб.
Вакансия № 10061562 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 29 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 10061562 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 10061562 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: CP Assistant
Accountabilities:
1. Еnsure support in controlling CP shipments:
- Shipments database monitoring and updating
- In time getting and checking shipping documents
- Daily communication in English with Order Manager (CP) in order to have shipping documents in time, control of shipments and ETA
- Ensure availability of correct documents in customs team needed for customs clearance
- Checking of Import license availability for region in placed PO
- Rush order creation for CP shipments if needed
- Providing report to all involved about truck arrival dates at customs and planning date of delivery at warehouse
- ILs registration and closing
- Ensure in time document flow in order to get Declaration of Conformity for CP products
2. Organize in time document flow in In/Outbound team:
- Ensure in time bills payment
- Updating suppliers information or new suppliers creation in a system in order to provide smooth bill payment process
- In time providing documents to SBS received from regions and Moscow office
- Ensure in time contracts loading in TeamSpace internal system for approval, signature and providing signed documents to regions or Moscow In/Outbound team
- Payment Database updating
- In time power of attorney providing for signature if requested
3. Smooth working in Reliance system:
4. Proactively interact with all stakeholders in order to:
Knowledge, experience and capabilities:
Critical Knowledge:
- Bachelor or master degree/Last-year student
- Upper-Intermediate English
Critical Skills:
- Experience with a large amount data processing
- Good knowledge of MS applications
- Good knowledge of Excel
Behaviors Critical capabilities for the role:
- Strong negotiation skills
- Strong sense of responsibility
Critical leadership capabilities:
- Execution & results orientation
- Learning agility
- Collaboration
Critical success factors &key challenges:
- Delivery Inbound KPIs and KPI basket (Country level)
- The ability to handle pressure and resistance to stress
- The ability to quickly learn and apply for new skills
- Correct and in time data in database
- Good contact with suppliers and regions
- In time shipping document providing to regions
Additional informaion:
- Possible over-working hours if necessary
- Ability to work in open space
Откликнуться на эту вакансию: CP Assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 10061537 на должность Менеджер по ВЭД от компании Familia в городе (населенном пункте) Бронницы