от компании (организации): Хабазит Лтд. в городе (населённом пункте): Долгопрудный, Россия
в отрасли экономики "Транспорт, логистика, перевозки" → "ВЭД"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 10686575 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 23 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 10686575 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 25 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 10686575 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer care specialist/Специалист по работе с клиентами
General Purpose
Interact with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns and requests about products and services.
Main Job Tasks and Responsibilities:
- deal directly with customers either by telephone, electronically or face to face
- respond promptly to customer inquiries
- handle and resolve customer complaints
- obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries
- provide pricing and delivery information
- perform customer verifications
- set up new customer accounts and manage them
- process orders, forms, applications and requests
- organize workflow to meet customer timeframes
- direct requests and unresolved issues to the designated resource
- keep records of customer interactions and transactions
- record details of inquiries, comments and complaints
- record details of actions taken
- prepare and distribute customer activity reports
- maintain customer databases
- communicate and coordinate with internal departments
- follow up on customer interactions
- provide feedback on the efficiency of the customer service process
Education and Experience:
- university degree
- knowledge of customer service principles and practices
- knowledge of relevant computer applications (1C is a must, MS Office)
- ability to type
- knowledge of administrative procedures
- oral and written language: Russian – native, English – intermediate level at least
- experience in customer care \ customer service preferable, adjacent direction is possible
Key Competencies:
- interpersonal skills
- communication skills - verbal and written
- listening skills
- attention to detail and accuracy
- ability to perform mathematical calculations
- problem analysis and problem-solving
- data collection and ordering
- customer service orientation
- adaptability
- initiative
- stress tolerance
Compensation package:
- Salary is discussed on the interview
- Annual bonus
- Medical insurance after probation period
Откликнуться на эту вакансию: Customer care specialist/Специалист по работе с клиентами
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 10686570 на должность Бренд-менеджер по итальянской мебели от компании Макслевел в городе (населенном пункте) Москва