от компании (организации): CSS в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Инженер"
с заработной платой: от 50000 руб.
Вакансия № 10847875 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 16 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 10847875 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 10847875 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Инженер техническая поддержка
Специалист службы поддержки
Position Title: IT Service Engineer
Position description – Purpose
The mission of IT Service Engineer is to proceed with delivery services to customer end users, playing responsible role in progressing IT service requests, reacting & resolving IT service incidents, completion within agreed SLA, as well as performing IT procedures. COS – Customer Oriented Service.
Position description – Accountabilities, Dimensions, and Responsibilities will include, but not limited to:
Monitor Request Management queues on ongoing routine basis & progress with assigned requests following internal procedure.
Monitor Incident Management Tool assignment groups on ongoing routine basis, react & resolve on assigned incidents following internal procedure.
Monitor IT functional mailbox & react on incoming messages according to internal instructions.
Proceed with incoming incidents & requests within agreed Time-To-React & Time-To-Resolve.
Be Experienced enough to communicate with end-users and answer IT questions, provide consulting & assisting.
Perform & execute IT procedures according to internal instructions & policies.
Keep SKMS (Service Knowledge Management System) up-2-date & optimized, including procedures, diagrams, guides, manuals, etc.
Track & manage self time writing, using Task Manager for IT OSS Team.
Producing Network support based on Cisco on physical, data link and network layers
Special Challenges
Prioritize and plan assigned scope of work accordingly.
Technical skills required
Maintain & repair any kind of HP corporate solutions including laptop/desktops, servers & storage, IBM Servers & data storages, ADIC Scalar, IBM & Quantum Backup libraries, Maintain & repair printers (HP, Kyocera, Develop, Xerox, Canon, etc.), VoIP, PBX Ericson MD110, Telecom, patching, cabling, Microsoft OS products, MS Office (Excel, Word), Visio, Access.
Language skills required
Russian - native
English - read-write-speak well
Key Competences required
Team working, Promptness, Ability for rapid and effective learning, Ability for sharing your knowledge, Self-managed, Initiative, Responsible, Accurate, Ethical, Analyses and solves problems, Good IT Technical knowledge.
Откликнуться на эту вакансию: Инженер техническая поддержка
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 10847853 на должность Ведущий химик-аналитик от компании ФГБНУ ВНИРО в городе (населенном пункте) Москва