от компании (организации): RICOH Rus в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Инженер"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 10848255 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 17 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 10848255 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 10848255 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Software Solution Technical Consultant
Responsibilities:
1. Technical support of Customers & Partners (Software Solutions. RICOH & 3rd party on all stages)
- Full working knowledge of a defined set of Ricoh products, services and associated
environments.
- Comprehends, adheres to, and complies with the Ricoh Methodology Framework.
2. Support of Marketing & MDS Team & Sales
- Develops or contributes to Statements of Work for solutions implementation with the
MDS/Sales team(s).
- Select a needed solution package for the projects & during meetings with customers from technical point of view, marketing events & demonstrations
- Support in the development and executing of implementation plans for selected solution and coordinating with MDS/Sales team(s), customer, and third party resources.
- May assist MDS/Sales team(s) by providing technical support in sales presentations and customized demonstrations.
3. Implement Solutions into the Customer's IT structure (Pilot projects, Live systems etc)
- Analyzes and documents customer technical requirements.
- Diagnoses and resolves application, software and connectivity problems requiring on-site support.
- Provides ongoing post-implementation support.
- Understands customer requirements for support services; may recommend and deliver support services as appropriate.
4. Conduct trainings for the Customers & Partners
Requirements:
Strong knowledge in the IT area (Printing processes, Networking & protocols, AD, SMTP servers, SMB & FTP servers, Users & Roles, Virtualization etc)
Good communication skills
English (written and spoken) as an advantage. Minimum level - written (technical)
Basic presentation skills
MyQ, SafeQ, Equitrac
Knowledge of methodologies for training as an advantage
Requires proficiency in one or more of the following areas: document management, DB administration, records management, networks, operating systems, color/graphic arts, production printing and targeted industry based on market requirements.
Requires proficiency in systems analysis - problem isolation, diagnosis, and resolution.
Условия труда для работника на вакансии: Software Solution Technical Consultant
полное соблюдение ТК РФ.
Привлекательный уровень дохода (оклад + бонусы), компенсация сотовой связи.
ДМС (в т.ч. стоматология) + страховка от несчастного случая.?
Возможность индексации з/п по итогам работы.
Современный офис класса "А" в шаговой доступности от м. Павелецкая.?
Развитая корпоративная культура, работа в стабильной компании, международном бренде - мировом лидере.
Откликнуться на эту вакансию: Software Solution Technical Consultant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 10848217 на должность Разнорабочий (м.Курская) от компании АБСОЛЮТ, Группа в городе (населенном пункте) Москва