от компании (организации): Makita в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Автомобильный бизнес" → "Сервисное обслуживание"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 11019480 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 6 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 11019480 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 11019480 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Project manager (Technical support department)
Project management responsibilities include the coordination and completion of projects on time within budget and within scope. Overseeing all aspects of projects. Setting deadlines, assigning responsibilities and monitoring, summarizing progress of all Technical support department projects. Performing other related duties within technical support department.
The working framework of Project Manager will consist the following projects (but not limited):
- Optimization of interaction with authorized service centers, quality control, monitoring compliance with authorized service agreement requirements and etc.
- Optimization of the following process: repair parts relevance checking, stock controlling and parts ordering for the new products.
- Building and maintaining the process of the necessary technical documentation provision (tools repair instructions).
- Interaction with sales and marketing teams regarding all the branding activities.
- Hot-line organization and communication with call center to make technical consultation for the customers.
Requirements:
- Strong background in Repair service– minimum of 5 years’ experience, subject matter expertise. Tools industry is a plus
- Proven record of implementing projects in service management
- Strong communication and negotiation skills
- Knowledge of risk management and planning
- Advanced user MS Word, Excel, Power Point, 1C
- English – upper intermediate
Откликнуться на эту вакансию: Project manager (Technical support department)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 11019473 на должность Мастер-приемщик слесарного цеха от компании СТО Москворечье в городе (населенном пункте) Москва