от компании (организации): ООО Gett в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 11182947 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 22 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 11182947 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 11182947 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: B2B Digital Manager
Gett is one of the top players in the international on-demand mobility market. The company operates in four countries and focuses on the quality of the service. Gett is #1 B2C on-demand transportation service in EMEA, #1 in B2B globally and a fast growing shared last mile shuttle service, helping commuters get to work in a way that’s reliable, comfortable and stress-free.
Gett’s business platform allows corporate customers to book and track transportation services across Russia and in business centers around the world.
Now we are looking for an experienced B2B Digital Marketing Manager to lead our B2B business unit to the next level. The position reports to the Head of B2B Marketing.
Responsibilities:
- B2B Marketing strategy planning
- Media planning, implementation of digital campaigns and KPI monitoring (CR, CPA, ROI). Conducting of AB tests
- Evaluation of the clients’ funnel and development of relevant tools to improve KPI (Acquisition/ Retention/ Churn)
- Building end-to-end analytics
- Analysis of competitors activity in digital, tracking of trends
- Regular cooperation with Headquarters
- The budgeting process
Requirements:
- Ability to generate hypotheses, test them and analyze
- Ability to work with all levels of conversion funnel, to propose and implement innovative ideas/ tools
- Experience in Google Analytics, Yandex Metrika, TagManager, Google Data Studio
- Strong background in funnel management and digital acquisition
- From 5 years in B2B Digital project management in Marketing agencies/ service business
Qualifications & Experience:
- Higher Education + additional trainings in Digital Marketing
- English Upper-Intermediate
- Good communication skills, goals oriented
- A sociable, responsible, good self-organized person, team player
Откликнуться на эту вакансию: B2B Digital Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 11182940 на должность Руководитель отдела маркетинга / PR от компании FoodBand.ru в городе (населенном пункте) Москва