от компании (организации): Exness в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Мультимедиа"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 11299099 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 9 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 11299099 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 11299099 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Media Buyer (Digital)
The Media Buyer will be responsible for launching and scaling campaigns outside of traditional advertising strategies, such as those commonly used on Facebook and Adwords. This will include platforms such as DSP’s, Native and POP.
This performance marketer will work in a team with a Designer, Content Writer and Campaign Manager. He/she will report directly to the Head of Growth.
Responsibilities
-
Be responsible for paid platforms outside of traditional Google and Facebook, such as Native, Display, Pops.
-
Identify and scale new traffic sources, introducing additional channels of Revenue for the company
-
Work with ad-networks to setup performance deals (pay per install, pay per lead)
-
Scaling existing channels using growth (non-traditional) strategies
-
A/B Testing of deployed growth strategies.
-
Building out independent acquisition funnels within growth strategies
-
Drive testing of the new platforms and ad-types across all digital platforms
-
Drive implementation of latest marketing automation technology (pLTV bidding, audience integrations, attribution modeling, predictive budget allocations).
-
Ensure effective use of audience data, making sure performance campaigns are targeted to the highest value audiences
Requirements
-
Minimum 3 years of solid hands-on digital user acquisition experience
-
Expertise on programmatic media buying
-
Global digital acquisition experience is must
-
Proven record of highly professional experience on DSP (Doubleclick Bid Manager, The Trading Desk, Mediamath), RTB, various mobile publishers are must
-
Strong record of scaling user growth whilst managing acquisition cost
-
KPI-driven background, understanding and excelling in all key acquisition KPIs such as CAC/LTV/ROI
-
Experienced in analytics, advertising technologies and platforms such as Google Analytics, Facebook Ads and more
-
Programming knowledge/mindset is a plus
Откликнуться на эту вакансию: Media Buyer (Digital)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 11299098 на должность Продавец-кассир от компании ООО Альянс в городе (населенном пункте) Красногорск