от компании (организации): Clariant в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Продажи, обслуживание клиентов" → "Химическая продукция"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 11319030 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 12 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 11319030 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 11319030 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Technical Service Engineer
Position Summary:
Provide technical service / engineering support to catalyst customers. Assist sales personnel as needed to prepare catalyst performance prediction and improve catalyst and/or plant performance.
Essential duties and responsibilities:
—Provide technical support to users of Clariant catalysts; take responsibility for on-site post-sale activities such as catalyst loading supervision, catalyst pre-treatments, plant-start up, trouble-shooting
—Evaluate plant-operating data using proprietary computer tools; simulate and calculate catalytic reactors
—Prepare technical quotations and catalyst recommendations based on design guideline
—Communication with catalyst clients and engineering companies
Required knowledge, skills, and abilities:
—Master Degree in Chemical Engineering, Process Technology or Chemistry
—Tech service experience in petrochemical, refinery or chemical industry is desired
—Knowledge of chemical processes/reactors and typical unit operations.
—Experience with computer simulation packages and in plant data evaluation
—Fulfilling the job duties requires to work outside of regular hours such as weekends or night shifts. Flexibility to travel, sometimes for extended durations to plant sites.
—Good written and spoken English
Behavioral competencies:
—Team oriented (working in harmony with others toward organizational, team, and individual goals).
—High quality level of communication (transferring information with clarity and timeliness, ability to write clearly and effectively in a variety of settings and styles; can get messages across and have desired effect).
—Self-motivated (ability to steer a team and move from one task to the next without supervision).
—Technical ability (ability to utilize computer software and/or company database pertaining to job functions).
Please provide your feedback (CV) in English.
Откликнуться на эту вакансию: Technical Service Engineer
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 11319027 на должность Специалист по обслуживанию клиентов / Customer Service Advisor от компании Ten Group в городе (населенном пункте) Москва