от компании (организации): ВТБ Капитал в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Управление персоналом, тренинги" → "Учет кадров"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 11325625 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 27 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 11325625 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 11325625 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: HR Coordinator
The Position
Reporting to HR Business Partner, Moscow, HR Coordinator proactively provides guidance on all human resources issues.
Principal Accountabilities
- Provide support to CIB HR Business Partners team in Moscow in all HR related questions;
- Manage HR relationship with the clients and provide non-stop service to clients regarding all assigned HR issues;
- Establish working relationships with line managers and employees to effectively resolve employee relation issues;
- Ensure timely and accurate handling of all administrative processes including hires, transfers, salary actions, terminations, etc. Improve workflows to maximize productivity;
- Maintain accurate headcount and compensation budget statistics;
- Facilitate performance evaluation process and other training and development activities in conjunction with Learning & Development;
- Counsel employees as appropriate;
- Ensure the outsource providers’ necessary actions are taken in time;
- Design and generate necessary reports and present analyzed data;
- Actively participate in assigned HR advisory projects.
Key Competencies & Qualifications
- University degree;
- Fluent English language;
- Strong previous track record of 2-3 years’ generalist HR experience;
- Able to work independently on range of activities detailed above;
- Able to multi-task, prioritize and establish deadlines to ensure that customer needs are consistently met;
- Flexible, work well in fast-paced and rapidly changing environment;
- Strong communication skills, both verbal and written;
- Excellent follow up, organization and time management skills;
- Excellent problem solving skills/ analytical ability and attention to detail;
- Result – oriented;
- Strong PC skills with excellent working knowledge of Excel, HR systems to run HR-connected necessary reports.
Откликнуться на эту вакансию: HR Coordinator
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 11325611 на должность Civil Supervisor (Wind farm) от компании ПАО Энел Россия в городе (населенном пункте) Москва