от компании (организации): Abbott Laboratories в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Медицина, фармацевтика" → "Маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 11455847 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 18 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 11455847 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 11455847 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Senior Brand Manager (Abbott Nutrition)
Primary Function:
Responsible for the management and positioning of the nutrition product Similac (Pediasure) in Russia
Major Responsibilities:
- Understand the market and the product to ensure the proper positioning of the brand
- Develop medical and marketing materials to properly present the brand to Health care Professionals and community
- Develop and deliver high quality programs to attain market sales and market share goals
- Understand market dynamics to identify current and future areas of opportunity in order to ensure to operate proactively
- Monitor the competitive landscape in the product(s) arena on a country’s basis through market research and field analysis
- Manage promotional budget efficiently and effectively following Abbott processes and procedures and adhering to OEC requirements
- Establish effective partnerships with respective marketing and R&D team in ANI to ensure development of the local strategy is within the context of global strategy
- Work with affiliate’s functional teams (Regulatory/Medical.Govt Affairs/Public affairs /Finance) to ensure compliance in the application of the local strategy
- Create and maintain productive contacts with key market partners including KOL, HCP’s, selected government officials
- Identify areas for own development and work with management to pursue
Background:
- A minimum of four years of relevant (healthcare, pediatry) marketing experience including accomplishments in ethical (science anchored) brand management, new market entry, new product launches activities, and project management.
- Must possess the ability to motivate and positively influence individuals both inside and outside of the organization.
- Demonstrates presentation skills, positive argumentation. Possess ability to build/adhere to timelines
Откликнуться на эту вакансию: Senior Brand Manager (Abbott Nutrition)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 11455843 на должность Оператор 1С/ ассистент менеджера ВЭД от компании АО ТЕСТПРИБОР в городе (населенном пункте) Москва