от компании (организации): IKEA. Химки в городе (населённом пункте): Химки, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Продвижение, специальные мероприятия"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 11889235 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 31 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 11889235 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 11889235 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Assistant Event Manager in KHIMKI BUSINESS PARK
Ingka Centres develops and manages retail destinations for the many people, anchored by IKEA stores. Our global portfolio includes 40 shopping centres and 25 retail parks that together attract more than 400 million visitors per year in 14 countries in Europe and Asia.
Main assignments:
-
Co-owner of the service- & conference center
-
Organise meetings from start to end
-
Organise cleaning/ technical set-up/ room set-up/ coffee area and all needed conference utilities
-
Work with the parameters of budget/investment plan (prepare goals/budget for following years)
-
Assure that newest trends are followed
-
Flexibility on each request - "nearly nothing is impossible"
-
Handling of internal documents (guarantee letters/confirmations/billing etc.) + later on internal docs with suppliers
-
Integrate into KBP administration - able to take certain tasks depending on business level
-
Close work with Event Manager in all needed internal documents/flow etc.
-
Close communication to all needed department
-
Reservation & booking handling
-
Assure all IKEA policies & procedures are used in place (Procurement/billing/Code of conduct etc.)
Requirements:
-
Basic knowledge of how to organise/manage events
-
Service minded and client oriented
-
Excellent communication skills on all levels
-
Basic technical knowledge of communication/presentation equipment
-
Hospitality business or similar, receptionist in the hotel, experience of work in Coworking, event agencies experience.
-
Hospitality skills, negotiation skills, result orientated, communication to all sides & levels, customer oriented, knows how to organize/manage events.
-
The knowledge and experience of work with SMM tools (FB, Instagram) is appreciated.
-
Fluent verbal and written communication skills in Russian, good working knowledge of English (intermediate);
-
Advanced PC user, high level of proficiency in MS Office applications.
Откликнуться на эту вакансию: Assistant Event Manager in KHIMKI BUSINESS PARK
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 11889223 на должность Торговый представитель (Ленинградское шоссе) от компании Азбука Качества-дом брендов в городе (населенном пункте) Москва