от компании (организации): Редль и Партнеры Россия в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы" → "Планово-экономическое управление"
с заработной платой: до 150000 руб.
Вакансия № 11957412 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 16 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 11957412 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 11957412 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Supply Chain & Business analysis Manager
Responsibilities:
- Preparing and weekly update of sales forecast in liaison with sales and finance based on historical data and information on prospective promo actions, launches and other events for responsible brands;
- Preparing purchase plan based on the sales forecast and inventory level in line with the stock target;
- Distribution Requirements planning/import planning/direct shipments
- Production planning (MPS)
- Global and regional reporting;
- Provide analytical support to Region Head;
- Calculate range of scenarios for portfolio optimization;
- Provide forecast of price segments development in category;
- Provide forecast of channels development in category;
- Advanced macro-economical analysis, deeper understanding of the future business environment;
- Analyze major factors and their impact on the category;
- Provide forecast for activities pre&post evaluation;
- Develop innovative ways of key market trends and total category forecasting;
- Nielsen Retail Audit data analysis and user`s support;
- Establish market price monitoring tool;
- Provide weekly latest pricing situation analysis of the market to key stakeholders;
- Setup new products Launch Tracker and collaboration within several departments;
- Proactive and timely expertise to relevant business
functions
Required skills and qualifications:
- Masters Degree or equivalent in Supply Chain and/or business related alternative.
- 5 years' relevant experience is required
- Fluent English or German
- Proficient in Microsoft Office
- Experience using SAP is desirable
Откликнуться на эту вакансию: Supply Chain & Business analysis Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 11957409 на должность Менеджер по продажам в корпоративном сегменте от компании Swissotel Красные Холмы в городе (населенном пункте) Москва