от компании (организации): Clarus в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Администратор баз данных"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 12020511 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 27 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 12020511 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 20 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 12020511 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Support agent
We are Clarus - an international fintech company developing financial platform of crypto- and fiat exchange, trading terminals, multicurrency chat-wallet app and other beautiful things that build up our precious Exscudo ecosystem.
It is a B2C business, and we offer our products and services globally.
Right now, we need a support agent to join Exscudo Support Team from our B+ office located at m. Verkhniye Likhobory. Our support agents do 12-hour long day shifts 2/2.
It is not your regular tier-based support job. This means, support agents provide full scope of information service helping customers understand Exscudo products and services, and of technical support service, resolving customer issues and processing their requests for change in a constant interaction with internal teams (QA, developers; Rocket Chat, Jira, Jira Service Desk, Confluence, Google Docs), - from first contact to resolution.
Plus, it is an industry-specific job. There is a strong focus on security of crypto- and fiat transactions, including identity-, residence-, and other forms of verification in the frame work of KYC/AML processes.
We are supporting in-app (Channels), in service desk system (Jira Service Desk), and in the public channel of Discord app.
Hence the required qualifications:
-
A truly good level of English – you must be close to writing texts similar to this you are reading now (or better than that) in real time;
-
A software vendor/web service provider technical/sales support background;
-
Obvious front man qualities of strong interpersonal skills, attention to detail, stress resistance, client-oriented approach, you name it.
We offer:
-
RUB 60,000-80,000 compensation package;
-
Full compliance with the Labour Code;
-
Payed overtimes.
Откликнуться на эту вакансию: Support agent
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 12020494 на должность Техник от компании ООО Аплеона ХСГ в городе (населенном пункте) Москва