от компании (организации): CSS в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Компьютерная безопасность"
с заработной платой: до 70000 руб.
Вакансия № 12234164 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 12 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 12234164 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 12234164 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: IT Service Engineer
Position description – Purpose
The mission of IT Service Engineer is to proceed with delivery services to customer end users, playing responsible role in progressing IT service requests, reacting & resolving IT service incidents, completion within agreed SLA, as well as performing IT procedures. COS – Customer Oriented Service.
Position description – Accountabilities, Scope, and Responsibilities will include, but not limited to:
Monitor Request Management queues on ongoing routine basis & progress with assigned requests following internal procedure.
Monitor Incident Management Tool assignment groups on ongoing routine basis, react & resolve on assigned incidents following internal procedure.
Monitor IT functional mailbox & react on incoming messages according to internal instructions.
Proceed with incoming incidents & requests within agreed Time-To-React & Time-To-Resolve.
Be Experienced enough to communicate with end-users and answer IT questions, provide consulting & assisting.
Perform & execute IT procedures according to internal instructions & policies.
Keep SKMS (Service Knowledge Management System) up-2-date & optimized, including procedures, diagrams, guides, manuals, etc.
Special Challenges
Prioritize and plan assigned scope of work accordingly.
Team work as member of IT OSS Team.
Technical skills required
Microsoft OS and office applications knowledge and troubleshooting skills.
Language skills required
Russian - native
English - read-write-speak well (fluent)
Key Competences required
Teamwork, Promptness, Ability for rapid and effective learning, Ability for sharing your knowledge, Self-managed, Initiative, Responsible, Accurate, Ethical, Analyses and solves problems, Good IT Technical knowledge
Откликнуться на эту вакансию: IT Service Engineer
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 12234157 на должность Программист С++ от компании АО ЭЛВИС-НеоТек в городе (населенном пункте) Зеленоград