от компании (организации): IKEA. ТРЦ Мозаика в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Туризм, гостиницы, рестораны" → "Размещение, обслуживание гостей"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 12830624 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 30 июля 2024 года.
Дата обновления вакансии № 12830624 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 12830624 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Experience Group Leader for IKEA city store in SC Mozaika
Main assignments:
• Drive towards a consistent, seamless positive end-to-end customer experience and easy buying through all channels;
• Deliver and lead the commercial action plan for your department with the customer in focus;
• Provide a family-friendly environment and create the emotional conditions that converts more visitors to happy customers;
• To work actively with the first and last impression of the customers in the store, by securing high standards of meeting the customers and it`s constant development;
• Ensure a customer-friendly, efficient and cost-effective execution of the payments process and the IKEA exchanges and returns policy;
• Implement the solutions, services and tools that support easy and fast payment process customer shopping experience and a safe and secure working environment;
• Ensure operational excellence in daily operations in order to enhance the easy buying experience;
• Together with relevant stakeholders support achievement of agreed goals and KPIs to improve customer experience;
• To deliver the business through people and securing the work together across all areas to achieve a seamless experience for the customer;
• Develop and lead a high performing customer experience team, developing them
Requirements:
• Strong customer and analytical knowledge;
• Solid understanding of the easy buying experience;
• Cost and budget management;
• Proven leadership skills in a people-centric organization;
• Ability to work in fast paced and complex environments;
• Ability to align customer needs and expectations with business needs;
• Good communication, negotiation and influencing skills;
• Ability to find solutions for customer and operational issues;
• Ability to communicate confidently and clearly in English
Откликнуться на эту вакансию: Customer Experience Group Leader for IKEA city store in SC Mozaika
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 12830622 на должность Менеджер по закупкам от компании ООО Электронный мир в городе (населенном пункте) Москва