от компании (организации): Самсунг, Группа компаний в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Консультирование" → "Управление проектами"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 12985992 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 19 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 12985992 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 12985992 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Call Center Operational Manager
Samsung Electronics RUS is looking for a self-organized and analitical professional to be a Call Center Operational Manager!
Key responsibilities:
- Managing the daily running of the Call Centre, including sourcing equipment, effective resource planning and implementing call centre strategies and operations;
- Carrying out needs assessments, performance reviews and cost/benefit analyses;
- Setting and meeting performance targets for speed & efficiency;
- Liaising with supervisors, team leaders, operatives and third parties to gather information and resolve issues;
- Maintaining up-to-date knowledge of industry developments and involvement in networks;
- Coordinating staff recruitment, including writing vacancy advertisements and liaising with HR staff;
- Reviewing the performance of staff;
- Recording statistics, user rates and the performance levels of the centre and preparing reports;
- Handling the most complex customer complaints or enquiries;
- Organizing staffing, including shift patterns and the number of staff required to meet demand;
- Coaching, motivating and retaining staff and coordinating bonus, reward and incentive schemes;
- Forecasting and analysing data against budget figures on a weekly and/or monthly basis;
- Check CCC IT needs and fix issues;
- Control and manage decisions at VOC cases;
Key requirements:
- More than 3 years of proven experience as Call Centre Operations manager (preferable spheres: Telecom, Retail, Banking);
- Strong management, analytic and reporting skills;
- English - not less than Intermediate (oral and written communication);
- Advanced user of Excel, Power Point;
Conditions:
- Permanent contract;
- Location: Nagatinskaya metro station;
- Personal medical insurance cover (including stomatology services) life insurance, mobile compensation, lunch and fitness compensation, bonuses.
Откликнуться на эту вакансию: Call Center Operational Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 12985988 на должность Специалист по работе с клиентами от компании ANCOR Industry в городе (населенном пункте) Железнодорожный