от компании (организации): ANCOR Consumer Goods в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы" → "Первичная документация"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 13089030 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 13089030 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 27 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 13089030 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Accountant
International company is currently looking for Finance Specialist (TEMPORARY (maternity cover)).
Main responsibilities:
- Issuance of company invoices;
- Organizing the flow of accounting document within the company and with accounting providers for proper registration of documents;
- Creation of Currency Control document related to bank operation in foreign currency
To gather all necessary document to answer to tax request; - Account receivable:
- To issue invoice & book the revenue in the accounting tool;
- To follow the encashment of the invoice (reminders, mentioned paid on the registration file).
- Interaction with Accounting Provider:
- To organize the flow of document exchange with Accounting Provider;
- To supervise the correctness of cost allocation by nature and department according to the Company chart of account;
- To keep update the register of Asset of the company by informing the Accounting Provider of asset write off.
- Other accounting related task:
- To gather all required document required by Tax Office for Tax control;
- To prepare all supporting document for review by External Auditors (act of reconciliation with Partners;
- To prepare Act of Acceptance of service for all Foreign partners;
- To prepare Currency Control document within the Internet Bank System for all transaction in Foreign Currency.
Requirements:
- 2 years experience in Accounting department;
- Experience in organization of documents exchange flow;
- Experience in accounting / banking regulation for international transaction;
- Strong proficiency in MS Office (Excel, Word), and 1C accounting software;
- Education: bachelor degree, finance / accounting;
- Languages: English: pre - intermediate.
They offer:
- Benefits package;
- Office м. Марксистская.
Откликнуться на эту вакансию: Accountant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 13089024 на должность Специалист тендерного отдела от компании JCat.ru в городе (населенном пункте) Москва