от компании (организации): TikTok Pte. Ltd. в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Бренд-менеджмент"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 13652269 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 23 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 13652269 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 13652269 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Product Marketing Manager - Advertisement
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy.
TikTok is based in Los Angeles, with global offices in New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Mumbai, Singapore, Jakarta, Seoul, and Tokyo. In early 2018, TikTok was one of the most downloaded apps in the world. TikTok is available worldwide for iOS and Android.
Responsibilities:
1. Partner closely with Sales team to deeply understand businesses pain points, form business requirements and prioritize solutions to influence the direction of product development.
2. Partner with cross-functional teams to develop and execute regional programs and initiatives.
3. Define go-to-market (GTM) strategy for TikTok's ever-evolving ads product. Instrumental in setting go-to-market strategy, and ensuring flawless execution and operations against the strategy.
4. Build an understanding of the most nascent TikTok advertising and measurement products and leverage these products to achieve customer goals.
5. Prioritise, distill and surface market intelligence to shape future advertising products.
Requirements: 1.BA/BS degree or above.
2. 3+ years of product / brand marketing or product management experience with digital ad products.
3. 1+ years of experience from the digital advertising industry.
4. Strong knowledge of sales and marketing processes.
5. A fast learner with a good sense of judgment and original thinking. Ability to thrive in ambiguity and adjust quickly to change.
6. A commercial mindset with experience building business cases from market research and analysis.
7. Excellent communication, presentation and analytical skills. 8. Customer service orientation and experience working in a client facing capacity.
Откликнуться на эту вакансию: Product Marketing Manager - Advertisement
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 13652268 на должность Менеджер по финансовой отчетности от компании Новартис Фарма в городе (населенном пункте) Москва