от компании (организации): Аффилированные компании «Филип Моррис Интернэшнл» в России в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 13711924 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 30 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 13711924 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 13711924 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Supervisor Customer Service Call center Acquisition
Ensure effective, efficient and error free execution of leads management, device rent support and telesales processes on RRP call center side. Identify pain points in respective processes and propose solutions, effectively manage changes in respective processes, effectively manage escalations arising from respective processes.
Responsibilities:
· Develop and implement process mechanics in liaison with respective consumer journey episode owners, managers of adjacent parts of the process (Digital, Logistics, Retail, field force coordinators in Areas), IS and external service providers.
· Develop a process target KPIs.
· Monitor process performance.
· Propose and implement process improvements (including process automation and digitalization), manage process changes.
· Participate in volume forecasting and workforce planning for process execution.
· Manage escalations and resolve issues related to process execution.
Requirements:
· At least 2 years of process management experience (developing, documenting and communicating process mechanics, setting up quality controls and accounting procedures and tools, setting up metrics and KPI targets, setting up reporting of process performance, developing requirements for IS tools and automation, resources capacity management, managing escalations, monitoring and optimizing the process, providing feedback on the process performance to interested parties), preferably in customer service environment.
· Excellent communication skills.
· Proficient user of MS Office.
· Experience with telesales is a plus.
· Familiarity with RRP acquisition processes is a plus.
· Digital/IS experience/background is a plus.
· English – intermediate.
Откликнуться на эту вакансию: Supervisor Customer Service Call center Acquisition
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 13711897 на должность Водитель-курьер от компании ООО еАптека в городе (населенном пункте) Москва