от компании (организации): ООО ЭлПиАй РУС в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Продажи, обслуживание клиентов" → "Оптовая торговля"
с заработной платой: от 80000 руб.
Вакансия № 13926782 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 7 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 13926782 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 13926782 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
гибкий график
Дополнительные сведения о вакансии: Customer service Manager (Менеджер по работе с клиентами)
Job Description:
- Customer order processing for International distribution company (DUTY FREE) for all product categories (Cigarettes, Spirits, Food, Perfumes&Cosmetics, Accessoires, Watches) including:
- Logistics/Customer service (organization of deliveries with pick ups and compile the documents as Invoices, delivery notes, specifications, certificates and arrangement with the warehouse staff and forwarding agents)
- Invoicing
- Commercial communication (price lists, sales's statistics etc.)
- Other
- Purchasing of a limitted range of products from different suppliers
- Treating customer/supplies requests and directing to relevant department
- Creating new customer accounts and filing necessary documentation
- Business correspondence
- Experience in back office operations of an international software company
- Reporting to Chief of Logistics of International distribution company (DUTY FREE)
Duty Free Territory:
- Russia and CIS
- Belarus
- Baltic Countries
- Ukraine
- Georgia
- Azerbaijan
- Other Duty Free clients
Qualifications:
- Bachelor/Master degree from a university
- Fluent in English (written and spoken)
- Proficiency in German and/or French will be an advantage
- Proficiency in the following programs: Google and MS Office
- Organization, coordination, problem solving and fast learning capabilities
- Attention to detail
- Strong communication skills and solid numerical ability
- Advanced Excel user
Conditions:
-
Work in a stable International Company
-
Friendly team of professionals
-
Secure connection to Corporate digital tools
-
Official contract + White salary
-
Flexible schedule 5/2
-
Balanced schedule home-office/company office
- 2 weeks training in the Head Office
- Salary level is subject for negotiations with a siutable candidate
Откликнуться на эту вакансию: Customer service Manager (Менеджер по работе с клиентами)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 13926774 на должность Специалист по документообороту от компании Утконос. И..И.. ОНЛАЙН в городе (населенном пункте) Солнечногорск