Вакансия № 13961824 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 17 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 13961824 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 13961824 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
-
Define and be accountable for marketing strategy with multi channels, including UA, AD, PR, ASO, collaborations and offline events
-
Stay current on the user acquisition landscape, growth trends, best practices, and competitor strategies to develop new ideas and initiatives for growth
-
Propose and lead growth initiatives in the areas of re-engagement and re-activation
-
Understanding of how to measure the effect from different advertisements—ROI, retention
-
Own all reporting and analytics related to marketing and provide insights to improve the acquisition funnel and customer quality
-
Work closely with game development teams on advocating the marketing vision, product positioning and share market insights
-
Analytics experience, including audience segmentation, then applying the results into real marketing experience
-
Work with external partners and agencies on diverse marketing campaigns and analytics
-
Brand development
-
Manage the team: UA, AD, ASO, Brand