от компании (организации): Xiaomi в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Консультант"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 14232214 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 2 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 14232214 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 14232214 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Social media manager
Key Responsibilities
You’ll be responsible for the planning, production and day-to-day management of the social media content plan, with experience running engaging community-led channels across VK, Instagram, TikTok, Facebook (+ more).
You’ll have a great understanding of how each platform works, relevant content formats and how to best work the algorithms in our favour. And you’ll have one eye on the platforms of the future and what our competitors are up to.
You’ll be able to use a range of social media tools and analytics to gain insight and understanding into how our content performs and what our audience thinks, and then use that knowledge to shape future content production. You’ll create regular reports to present back to the wider brand team.
A brilliant copywriter and digital native, you’ll know how to craft social media content to achieve both reach and engagement. You can spot a meme a mile away and never miss an opportunity to get in on a conversation or react to the latest trending topic. And you’ll love listening to and getting involved with the community.
Working closely with the local marketing team and HQ leads, you’ll develop and maintain strong working relationships with internal stakeholders, platform contacts and above all – our social media community - to ensure we’re up to date on the latest trends, technology, tools and algorithm changes.
Knowledge, Skill and Experience
- Significant experience operating as a Social Media Manager, running social media channels in tech is highly preferable
- Experience in planning, creating and managing content and campaigns across VK, Instagram, TikTok, Facebook
- Experience with content localization
- Deep understanding of the key platform algorithms
- Knowledge and understanding of social video formats
- Community management
- Excellent communication skills, both written and verbal
- Up to date on the latest social media platform trends
- Ability to work under tight deadlines and in a fast changing environment
- Fluent English.
Откликнуться на эту вакансию: Social media manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 14232211 на должность Менеджер интернет-магазина от компании INSPIRE в городе (населенном пункте) Москва