от компании (организации): Radisson Resort & Residences, Zavidovo в городе (населённом пункте): Зеленоград, Россия
в отрасли экономики "Туризм, гостиницы, рестораны" → "Размещение, обслуживание гостей"
с заработной платой: до 35000 руб.
Вакансия № 14732853 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 14732853 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 11 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 14732853 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
сменный график
Дополнительные сведения о вакансии: Assistant Guest Relations Manager (Zavidovo)
Can you be our guests’ superhero? If you say Yes I Can! here at the Radisson Blu Hotel, we’re looking for first class superheroes just like you!
At Radisson Blu Hotel, we are one team and make memorable moments for our guests.
A warm welcome, a happy smile, a positive Yes I Can! attitude and a natural host. Our Guest Relations Manager are the inspirational face of our hotels, and they know that our guests are number 1.
Key Responsibilities of Guest Relations Manager:
• Consistently offer professional, friendly and engaging service
• Contact VIP guests prior to arrival to make sure all their needs and preferences will be met
• Arranging rooms and treatments for VIP guests based on their preferences
• Escorts VIP guests to rooms if needed
• Responsible for achieving and maintaining high guest retention ratio
• Responsible for physical inspection of all VIP rooms, prior to arrival
• Ensure all service standards are followed
• Handle guest concerns and react quickly by notifying proper departments
• Present guest satisfaction summary
• Follow Hotel policies, procedures and service standards
• Ensure the highest possible guest satisfaction level of service
• Maintains and develops professional relationships with VIP and permanent guests of the Hotel.
Required Qualification:
• University degree
• Minimum of 1 years’ experience as Front Office or F&B Supervisor
• Knowledge of Opera PMS and Microsoft Office
• Very good level of English and Russian, both written and verbal
• Effective time management, excellent presentation, communication and organizational skills as well as the ability to work under pressure
• Strong interpersonal and problem-solving abilities
If you have a passion for daily work with people with us, and say Yes I Can! This is the job for you!
Come join us and Make Every Moment Matter!
Откликнуться на эту вакансию: Assistant Guest Relations Manager (Zavidovo)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 14732804 на должность Менеджер по продажам от компании Московский Пекарь в городе (населенном пункте) Москва