от компании (организации): TLScontact в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы" → "Финансовый менеджмент"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 15103631 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 17 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 15103631 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 15103631 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Administrative Accountant
TLScontact is a global leader in customer relationship management. We offer a wide range of services, from processing visa documents to obtaining visa applications. We invite an Administrative Accountant to join our core team.
Responsibilities:
-
Communication and interaction with local outsourcing accountants on accounting and tax matters
-
Carrying out the receipt and control of the primary documentation for the financial and tax accounting
-
Control of the work to ensure cash discipline; checking daily cash inventory reports of all Visa Centers of the company; daily financial reports
-
Carrying out work on the preparation of monthly reports on revenue and taking part in reconciling revenue figures with external accountant and the Group Finance team
-
Monitoring and analyzing current and capital expenditures of the company on a weekly/ monthly basis and preparation of relevant reports to the General director and Financial Auditor
-
Carrying out non-cash payments in the Bank-client system as one of Signatories
-
Preparation and timely provision for all interested parties of the company and Group Finance department daily bank registration reports; weekly CF Forecasts; quarterly OPEX for budgeting and other reports if required
-
Ensuring the implementation of company’s obligations, timely reflection of ongoing changes in the company's solvency, monitoring the state of its own funds and timely and full fulfillment of contractual obligations and receipts of income
Requirements:
-
University degree in Accounting/Audit/Finance
-
3 years experience in accounting/finance
-
Advanced level of English and Excel (knowledge of 1C as a plus)
-
Team-player, multitasking
-
Strong motivation to work and gain international experience
Conditions:
Откликнуться на эту вакансию: Administrative Accountant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 15103601 на должность Заместитель финансового директора от компании IRIS в городе (населенном пункте) Москва