от компании (организации): ByteDance в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 16108805 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 3 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 16108805 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 16108805 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Partnerships Manager - Brand Key Account
Responsibilities:
1.Business Management
- Build partnership with key clients in the different industries, like FMCG, Beauty & cosmetics, F&B, electronics, fashion, media & entertainment, telecom, auto, finance, game, apps, e-commerce, O2O, etc;
- Design the sales plan to explore business opportunities;
- Drive the revenue from direct clients and achieve the sales target.
Campaign Planning and Management
- Facilitate client’s ad campaigns from start to finish;
- Facilitate internal account operations including accounts set up etc;
- Plan and build compelling storylines and data-driven presentations that are customized to client's business and problems.
Cross functional collaboration
- Work with key account agency sales team, on client services and win the budget;
- Work with sales marketing team, on B2B marketing activities for different industries;
- Work with product team, on feedback and suggestions of ad solutions, systems and tools;
- Work with all other cross-functional teams to improve the efficiency and build long term growth.
Qualifications:
1. BA/BS degree or above;
2. 4-10 years of overall working experiences, 2-8 years of digital marketing experiences, 2+ years of digital media sales related experiences;
3. Experiences in working with cross-functional teams;
4. Strong understanding about Russian key advertising industries ecosystem and developing trends;
5. Strong network in Russian key advertising industries, with solid experiences of working with B level managers of clients;
6. Excellent verbal and written English and Russian communication skills;
7. Self-starter, fast learner with a can-do spirit;
8. Ability to travel domestically and internationally as needed.
Откликнуться на эту вакансию: Partnerships Manager - Brand Key Account
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 16108799 на должность Главный специалист по техническому обучению от компании ТрансМашХолдинг, Группа компаний в городе (населенном пункте) Москва