от компании (организации): Richemont в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Консультирование" → "Управление проектами"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 16252996 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 8 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 16252996 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 16252996 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Store Design Planning Assistant
We are looking to SDP Assistant in Retail Management, Maison Cartier.
KEY RESPONSIBILITIES
Coordinates major project related to design and boutique transformation, supporting project manager on organization, formalization and logistics part:
- Organize and follow up the document flow process of SDP team (agreements, appendixes, payment requests, explanatory notes, etc)
- Preparation and organization of local workshops: travel organization (SDP & VM), logistics, workshop material preparation.
- Support of logistics with customs clearance and delivery control
- Monthly postings follow up
- Preparation and follow up internal & external meetings with project stakeholders (invitations, digital support, minutes, advance reports)
- Project’s budget follow-up (compassion of budget to approved quotations)
- Check contracts and supplement agreements with suppliers both Russian and International
- Compare the content with RLG templates and policy, strictly follow the internal processes
- Register the documents in 1C and control approval process
- Create proformas, reports, etc.
- Organization of night works (passes, deliveries)
- Preparation of presentations
Skills & Experience
- Higher education
- Office management, facility management experience 1-2 years
- Strong interpersonal and communication skills with excellent ability to follow-through and manage multiple projects simultaneously is necessary.
- Advanced computer skills in all Microsoft Office software.
- Good English as a must
Откликнуться на эту вакансию: Store Design Planning Assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 16252989 на должность Руководитель проектов от компании Автономная Некоммерческая организация Агентство Инвестиционного Развития Московской Области в городе (населенном пункте) Красногорск