от компании (организации): Самсунг, Группа компаний в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Административный персонал" → "АХО"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 16379810 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 28 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 16379810 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 16379810 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Quality & VOC Part Leader (Call Center)
Samsung Electronics RUS Company is looking for Call-Center Quality & VOC Part Leader!
Key responsibilities:
- Achieving high-quality KPIs in all areas of activity;
- Monitoring of all channels of interaction of the contact center with customers;
- Development of monitoring criteria and quality assessment system;
- Improving transparency and clarity of monitoring results;
- Collect all information of quality issues and analyze them with various directions and dimensions;
- Preparation and organization of trainings for agents (induction, support, planned, based on monitoring results, etc.) in order to maintain a high level of customer’s satisfaction;
- Preparation and implementation of testing and certification of agents.
- Working with team. Hiring, training, motivating, maintaining high performance and employee satisfaction;
- Organization of claims work, solution of the most complex claims;
- Optimization of business processes;
- Effective interaction with other departments to achieve common goals;
- Regular reports for other departments and management. Report the issue and trends of KPIs to dedicated line with clear root cause and efficient action plan;
Key requirements:
- Total over 5 years’ experience in call center or similar company at similar positions;
- Experience and strong mindset for customer service;
- Knowledge of performance evaluation and call center KPIs;
- Strong ability to report by using MS Excel, Word, Power Point;
- Analysis skill with Excel;
- English Upper-intermediate is mandatory;
- Higher Education;
Conditions:
- Permanent contract;
- Location: Nagatinskaya metro station (1 min);
- Personal medical insurance cover (including stomatology services) life insurance, mobile compensation, lunch and fitness compensation, bonuses.
Откликнуться на эту вакансию: Quality & VOC Part Leader (Call Center)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 16379798 на должность Главный агроном от компании ООО Центр Садового Мастерства-Д в городе (населенном пункте) Дмитров