от компании (организации): ManpowerGroup в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Управление персоналом, тренинги" → "Учет кадров"
с заработной платой: от 250000 до 250000 руб.
Вакансия № 16951624 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 6 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 16951624 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 16951624 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: HR Specialist
ManpowerGroup and our client, an American publicly traded corporation, its primary areas of business are financial information and analytics looking for HR Specialist for 12 months
HR section responsibilities:
HR Administration
- Providing HR-administration services support covering the whole employee life cycle/full coverage of the following document flow: new hires, terminations, transfers, promotions, leave of absence and the rest other HR administration functions, formation and maintenance of personal files of employees, preparing the employment contracts/addendum to the employee’s employment contracts/internal orders
- Maintaining all records follow in accordance with the Russian Labor law
- Liaising with service providers
- Maintaining local databases (maintaining and updating employee files and Payroll data in 1C)
- Maintenance and storage of labor books
- Supporting Administrative/HR Manager/People partner with local queries/requirements
Communication
- Assisting on interpretation and administration of HR/Internal policies,
- Maintaining employee boards with up-to-date information, keeping up with the policy
- Legal institutions cooperation – preparing and providing reports to various state organizations
Payroll section responsibilities:
Preparing and providing all the payroll and HR-related data, Downloading to the «Cloudpay»
- New hires/promotions/terminations/salary changes/ etc.
- Vacation
- Sick leaves
- Bonuses/commissions/benefits/allowances
- Timesheets
- Interaction with the payroll provider (Unistaff/Cloudpay) throughout the whole payroll cycle
- Verification of payroll calculation results (selective and HR-related)
- Uploading all the payroll reports, certificates and other documents from Cloudpay, interaction with the Chief Accountant
- Liaising with the Unistaff/Cloudpay on data check
- Interaction with employees on payroll process and issues
Requirements:
- Upper-intermediate - Advanced English
- Experience in HR administration (Full cycle)
Conditions:
- Maternity position for 12 months
- Work in an international company
- Health insurance
Откликнуться на эту вакансию: HR Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 16951621 на должность Менеджер по кадрам от компании Прайм-Сервис в городе (населенном пункте) Москва