от компании (организации): АО L’Or?al в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Системы управления предприятием (ERP)"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 17339317 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 8 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 17339317 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 11 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 17339317 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Consumer Engagement Manager
Consumer Engagement Manager JD
For our Consumer Experience Hub we are hiring Consumer Engagement Manager with hybrid of CRM & Consumer Care background to accelerate our level of services in online infrastructure.
Key responsibilities:
- Collaborate with key business & service leadership teams on Consumer Care Center development in terms automatization of conversations (new); integrations with different communication channels & CRM; actionable monitoring & reporting systems to sustain quality KPI’s in terms of coverage, speed of replies and level of services.
- Identify opportunities to enhance consumer & community experience through social commerce, services in D2Cs and technology.
- Collaborate with brands & CMI on data enrichment to pilot and roll-out efficient tools & flows to drive consumer satisfaction rate.
- Develop consumer engagement programs to respond to consumer base effectively (CRM) including the proactive adoption of media opportunities.
- Help brand teams with the tools and knowledge; lead and participate in cross-functional teams to manage initiatives related to the customer experience.
- Develop online monitoring & content tools to help brands to drive business goals (ByFeedback & PIM - DAM).
- Establish effective networks (external partners) to enable performance benchmarking and new technology integration, monitor industry trends and provide best-practice overviews & reporting.
Key requirements:
2 years + CRM and Consumer Care background
Fluent English
Excellent project management skills
Efficient collaboration and communication
Откликнуться на эту вакансию: Consumer Engagement Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 17339313 на должность Полицейский спецполка ГУ МВД по Московской обл. (г.Долгопрудный) от компании Полк полиции (по охране общественного порядка при проведении массовых мероприятий) Главного Управления МВД России по Московской области в городе (населенном пункте) Протвино