от компании (организации): Moeco в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Управление персоналом, тренинги" → "Начальный уровень, мало опыта"
с заработной платой: до 20000 руб.
Вакансия № 17683342 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 7 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 17683342 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 17683342 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
частичная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Personal Assistant
About Us:
Moeco is a SaaS platform that provides a tool to digitize logistics and industrial assets for Fortune 500 companies. With the help of data, we optimize business process, improve performance and help global companies to cut costs by reducing human effort.
Moeco provides real-time physical asset digitalization for the enterprise. Moeco sources raw data about physical assets and turns it into the business insights for the companies. Moeco developed an out-of-the-box IoT solution for secure and efficient asset monitoring.
Primary Duties and Responsibilities:
- Running personal errands for the manager if required;
- Assist HR manager with the hiring process, including job postings and scheduling candidate interviews;
- Analysis of responses to currently open vacancies;
- Sourcing;
- Providing feedback to candidates after interviews (email, hh, linked in).
Essential Qualifications, Experience and Skills:
- Relevant experience would be a plus but not necessarily;
- Good command of English both written and spoken;
- Positive attitude, "can-do" attitude;
- Hardworking person, ready to work with tough deadlines;
- High attention to details, well-organized.
We Offer:
- International team, friendly environment;
- Flexible working hours: ? 3 working hours a day;
- Remote work;
- The ability to combine with the main job or maternity leave.
Откликнуться на эту вакансию: Personal Assistant
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 17683334 на должность Менеджер на расчет заказов от компании Staffmix в городе (населенном пункте) Москва