от компании (организации): Recruitment Boutique S.M.Art в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Банки, инвестиции, лизинг" → "Инвестиционная компания"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 17844565 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 26 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 17844565 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 17844565 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Client Onboarding Manager / Capital Markets
Client Onboarding Manager (investment bank)
General requirements:
- Higher education (in finance / economics / legal)
- 3 Year + Experience experience in financial (banking, brokerage) industry
- Fluent English (both written and oral, obligatory requirement)
- Good knowledge of AML / KYC legislation in the EU, the United Kingdom and Russian Federation
- Key understanding of MiFID, EMIR, SFTR, GDPR regulations is preferable
- Basic knowledge of CRM and back office software (SalesForce, QORT, OMS, EGUS, ALERT) is an advantage
Job description:
- Establishing and maintaining relationships with Company’s Counterparties and customers - participation in negotiations; leading clients through set-up procedure; carrying out due-diligence and KYC checks together with regional compliance officers; opening brokerage/custody accounts / counterparty acronyms in the company’s internal CRM system
- Managing the negotiation process and signing of agreements and terms of business (between customers/counterparties and internal departments) and master agreements with financial institutions (ISDA, GMRA, GMSLA) & adding key parameters and the covenants to register and databases
- Maintaining electronic document workflow relating to customers/counterparties and statistical records in CRM system & information support of business lines
- Interaction with related subdivisions (business divisions, compliance, legal support, risk management, etc.) in group of companies in the Republic of Cyprus, the United Kingdom, United States and Russian Federation
- Proposing innovative solutions on development and optimization of onboarding and account opening processes
Personal Skills and Qualities:
- Strong communication and negotiation skills
- Excellent problem solving and time management
- Ability to multi-task efficiency and work under pressure while meeting critical deadlines
- Ability to work independently and accurately
- Enthusiasm, desire and strong sense of initiative
- Desire to pursue a career path in Client Service
Откликнуться на эту вакансию: Client Onboarding Manager / Capital Markets
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 17844557 на должность Эксперт отдела информационной безопасности, УК Райффайзен Капитал от компании Райффайзенбанк в городе (населенном пункте) Москва