от компании (организации): Cainiao в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Управление персоналом, тренинги" → "Учет кадров"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 18224135 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 20 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 18224135 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 25 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 18224135 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: C&B & HR Admin Manager
Scope:
•Analyzing the company's competitiveness in the labor market, forming proposals for changes;
•Monitoring compliance with the HR legislation of the Russian
•Effective interaction with vendors (Legal and HR administrative)
•Budgeting and Grading
Responsibilities:
•Conducting analytical research on the state of the market, participating in reviews of salaries and compensations, preparing analytical reports based on them;
•Participation in annual and individual merit increase, calculation of changes in the payroll based on proposals for merit increase;
•Leading projects on merit increase, motivation, benefits, process automation, flexible jobs, remote work, etc.;
•Grading ;
•Creation, updating and development of LNA ( local labor acts) according to the systems of bonuses and salaries;
•Preparation of work instructions and descriptions of C&B management processes and the benefit system for employees, managers and HR partners;
•Formation of HR analytics and reporting;
•Support of subsidiaries on all C&B issues (adaptation of LNA, C&B system, analytics);
•Advising employees about compensations and benefits.
•Federation, tracking changes in legislation, updating in accordance with the business strategy;
•Control and interaction with vendors in terms of HR administration and PayRoll in accordance with applicable law;
•Creation and updating of LNA, PVTR, scheduling of work / shift;
•HR audit, examination of personal files and completeness of stored data;
•Preparation of personnel reports based on data from accounting systems;
•Advising employees on labor law issues and registration of personnel documents;
•Annual medical insurance premium check program develop
•Effective interaction with vendors and government bodies and migration services to attract and use foreign labor, provide information and information provided for by the legislation of the Russian Federation;
Откликнуться на эту вакансию: C&B & HR Admin Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 18224133 на должность Бухгалтер на первичную документацию от компании ООО ВЕРТИКАЛЬНЫЕ СИСТЕМЫ в городе (населенном пункте) Москва