от компании (организации): Vesuvius в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Закупки" → "Управление закупками"
с заработной платой: от 60000 до 75000 руб.
Вакансия № 1830856 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 6 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 1830856 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 1830856 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Accountant / Customer Service Coordinator (Жуковский)
The vacancy is a union of 2 positions: accountant and customer service coordinator.
Accountant: ?
- entering transactions in the accounting system (sales of goods (until the responsibility is taken over to customer service), shortages and other write-offs of goods, low value items (gasoline, office supplies) ).?
- preparation and filing all related documents?
- preparation of shipping documents (invoice, delivery note, VAT invoice) for customers (until the responsibility is taken over to customer service) and filing and checking our copies.?
- reconciliation with all customers and suppliers?
- communicating with suppliers, customers and employees to receive corrected documents or the missing originals of accounting documents in due time.?
Customer service coordinator:
Take over all present responsibilities for products transactions.?
1. Distribution and sales of products.?
2. Recording inquiries and their implementation.?
3. Preparation of the sales schedule.?
4. Preparation of sales plans.?
5. Coordination of distribution and sales with other sections of the Company.?
6. Communication with clients / I-co sites.?
7. Ensuring transport of export shipments.?
8. Dealing with customs authorities.?
9. Invoicing of orders.?
10. Preparation of reports for the management and the headquarters of the Company.?
Demands:
- University degree
- FLUENT ENGLISH IS A MUST
-
4-7 years working experience in a trade company with general taxation system
-
good knowledge of Russian Accounting Standards and Tax code ?
-
experience with 1C 8.1 Complex version for accounting?
-
effective interpersonal communication skills?
-
very good computer software knowledge (Microsoft Office, ERP: e.g. SAP, communication e.g. Lotus Notes)?
-
open-minded, team-worker, result oriented?
Working conditions:
- salary from 60 000 rub. Gross.
- hiring according to the Labor legislation of Russian Federation
- additional medical insurance
- location in Zhukovsky (Moscow region)
Откликнуться на эту вакансию: Accountant / Customer Service Coordinator (Жуковский)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 1830855 на должность Руководитель направления "Кондитерские изделия" от компании ВЕРНЫЙ, Сеть магазинов в городе (населенном пункте) Москва