от компании (организации): ООО Hyundai Motor CIS в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Управление проектами"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 18598984 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 18 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 18598984 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 25 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 18598984 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Support Specialist (Hyundai Brand)
Responsibilities:
Content management and support
1. Updating information about credit and insurance products on the financial platform.
2. Monitoring of e-commerce transactions.
3. Manage the processing of customer requests related to technical problems.
4. Active participation in the resolution of complex client cases.
5. Content update in Hyundai and Genesis configurators.
6. Management of the production process of 360-photo of vehicle configurations and timely delivery for the launch of new models / configurations.
7. Managing the Genesis Moments client platform.
Dealer Network
1. New dealerships onboarding and placement on the platform and updating information on the current partners.
2. Communication with regional managers regarding the launch of new partners.
3. Active assistance in resolving questions and problems of the dealer network when working with the online sales platform.
4. Active support of the dealer network regarding sales reports.
Web Development Management
1. Refinement of the functionality of automated sales reporting for partners.
2. Refinement of the functionality of the financial platform.
3. Refinement of configurators for Hyundai and Genesis brands (administrative section).
4. Participation in the development of the Genesis Moments platform.
Analytics and reporting
1. Own portal analysis and the analysis of competitors.
2. Reporting on processes within the platform.
3. Monitoring the implementation of KPI by dealers.
4. Building reporting on the platform
Document workflow support.
Requirements:
- Higher technical / marketing / business administration education.
- At least 2-3 years of experience in project management (e-commerce/sales preferable).
- Multitasking.
- Photoshop and Figma skills.
- Understanding of User-friendly interface development principles.
- Sincere desire to develop a project that has no analogs in the world.
- Striving to create the world's best digital product.
- Google Analytics 360 knowledge.
- Strong written and verbal communication skills.
- Strong analytical skills.
- English –Upper-Intermediate.
Откликнуться на эту вакансию: Customer Support Specialist (Hyundai Brand)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 18598982 на должность Product / project manager от компании ООО Бренд Монитор в городе (населенном пункте) Москва