от компании (организации): Shiseido Group в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Бренд-менеджмент"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 18653916 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 8 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 18653916 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 21 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 18653916 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Product Manager Dolce&Gabbana
MATERNITY LEAVE REPLACEMENT
Mission:
According to brand objectives, it is in charge of proposing and drawing up an operational marketing plan that complies with its image. Decline, propose, and put into place a marketing plan with customers. Maximize budget, aiming to increase sell-out. Obtain the best return on investments - in compliance with budget. Adapt and personalize plans according to chain/client and to brand. Gather new opportunities.
Accountabilities:
- Prepare sell-in and sell-out plans per client per brand per month;
- Set up and control P&L budget per brand per client per month;
- Set targets for the Sales team;
- Monitoring perfume and cosmetics market competition;
- Control of Shiseido Fragrances Brands image.
Planning:
- Develop trade marketing plan per client;
- Forecasting of new products launches and support materials (saleable and various types of POSM – testers, samples, other materials);
- Pricing: ABC list pricing, new products’ pricing, special prices and offers pricing, pricing study, and recommendations Vs. Competition.
Negotiation:
- Planning the negotiation trade plans with retailers;
- Feedback and control of planning;
- Management of post negotiation with Mktg/trade referents of the client for plans finalization.
Reporting
- Prepare sell-in, sell-out reports, expenses, distribution per brand, and client for HQ.
Performance Indicators:
- Sell-in/sell-out performances;
- Budget compliance;
- Timing observance.
Requirements:
- Higher education;
- 3+ experience of working with perfume and cosmetics LUX;
- Experience of working with big retailers like L’Etoile, Rive Gauche, Ile de Beaute;
- Strong analytical skills;
- English (fluent);
- Advanced excel user.
MATERNITY LEAVE REPLACEMENT
Откликнуться на эту вакансию: Product Manager Dolce&Gabbana
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 18653914 на должность Младший продакт-менеджер от компании Л'Этуаль в городе (населенном пункте) Москва