от компании (организации): Haldor Topsoe в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Продажи, обслуживание клиентов" → "Химическая продукция"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 18734700 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 6 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 18734700 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 18734700 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Sales Assistant (Contract specialist)
A new vacancy in Sales department (Refinery and Chemicals) has been opened at Haldor Topsoe A/S, Moscow.
Main responsibilities:
- Executing tasks, assigned by Sales Director (SD);
- Bilingual (Russian-English) contracts drafting based on Topsoe standard contract’s templates and offers, and HQ Legal Officer’s & Account Manager’s inputs;
- Interact with contract handling to insure the contracts are processed;
- Work in collaboration with Account Managers with Topsoe’s legal, finance and shipping departments to insure contract approval;
- Assist Account Managers with bid documentation and qualifications by completing necessary bid forms;
- Collect and print bidding documents, for Account Managers, provided it is prioritized by SD;
- Support Account Managers by updating the CRM systems on specific tasks
- Tasks in connection with drafting Catalyst Testing Agreements and Non-disclosure Agreements;
- Executing tasks in accordance with Topsoe’s policies, procedures, and standards.
Requirements:
- High level of written and spoken English;
- Russian speaking;
- Excellent organizational, verbal and written communication skills;
- Experience in supporting a sale’s team, preferably within a similar refinery/chemicals industry;
- Contractual experience in deals between western & the FSU countries’ companies with European, English, USA applicable law, legal background is an advantage;
- Knowledge of principals, practices and procedures for the completion of different assignments;
- Proficient with CRM and Microsoft Office: Outlook, Word, Excel and PowerPoint.
- Customer focus.
We offer:
- Working schedule: five days, 8h/day. Flexible schedule, excluding mandatory hours 10:00-16:00.
- Great team of professionals, a nice and comfortable environment, interesting projects, opportunity for growth and development in the international world-renowned company.
CV and cover letter must be in English in order to be considered
Откликнуться на эту вакансию: Sales Assistant (Contract specialist)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 18734698 на должность Ведущий менеджер по работе с клиентами малого бизнеса от компании ПАО БАНК УРАЛСИБ в городе (населенном пункте) Москва