от компании (организации): Henkel Russia в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Транспорт, логистика, перевозки" → "Логистика"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 18811384 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 9 ноября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 18811384 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 18811384 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Service and Logistics Manager
Job Title: Customer Service and Logistics Manager
Reports to: Head of Supply Operations
Responsibilities:
- Responsible for Customer Service, Distribution, Warehousing, Customs and Co-packing operations within Russia
- Providing logistics services and customer care at the highest service level and at lowest cost. Core KPI’s are Safety KPIs, Logistics Costs, Service Level, Credit Notes, A/R, results of Advantage Study.
- Maintaining control both on daily operational topics via on-time response and reaction, as well as well as strategic priorities and projects
- Ensuring local processes are in line with legal and corporate requirements
- Managing the team in 3 locations in Russia
- Steering Logistics Service Providers (SLA, Target Dialogues, Cost / Efficiency improvement initiatives)
- Close collaboration with Key Account Managers, Customers directly and strong pillar in Customer Collaboration activities.
- Leading, initiating changes, improving Supply Chain efficiency. Increasing EDI coverage and automation of processes within area of responsibility
- Integral part of S&OP process
Requirements:
- Min 5-7 years in similar role within FMCG sector
- Clear Leader with ability to steer stakeholders both internal and external (Customer Providers).
- Presentation, negotiations skills are essential to succeed in this position.
- SAP, WMS, TMS, EDI knowledge
- Solid English
Salary&Benefits:
- Compensation depends on experience and will be discussed individual (fix+bonus)
- Medical insurance
- Corporate car
- Life insurance
- Lunches
- Sick leave is compensated by the company
- Extended paid vacation (31 calendar days per year)
- Opportunities for development within the company
- Friendly, professional team
- Hybrid work schedule (home+office)
Откликнуться на эту вакансию: Customer Service and Logistics Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 18811381 на должность Руководитель группы инженерных изысканий (в экологии) от компании ООО Барс в городе (населенном пункте) Москва