от компании (организации): АО L’Or?al в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Торговый маркетинг (Trade marketing)"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 18906087 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 29 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 18906087 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 18906087 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Trade Marketing Manager (e-commerce) / Promo Manager (e-commerce)
L’Or?al continues digital transformation!
The new role of the mass-market team will require talent that can influence the development of e-commerce through digital trade-marketing tools.
We are looking for a professional with a background in promo analysis who is ready to lead the cross-functional team and merge offline and online strategies of our brands: L’Or?al Paris, Garnier, NYX and Maybelline.
Main objectives for the role:
- E-Commerce Trade Marketing Strategy development, implementation and management for one of TOP pure players.
- Improving the promo-effectiveness for a range of mass-market products.
- To negotiate and collect all necessary internal and external Big Data for further analysys with special tools.
- Pure Players trade marketing budget management and optimization to grow ROI.
- New product e-launch strategy development and implementation.
- Market & competition monitoring, analysis and recommendations development.
- To initiate and be connection between marketing department and sales for special projects development.
- OMNI chains Chanel Activation Managers in e-commerce activation plan development mentoring.
- TEST & LEARN projects for pure player lead.
Requirements:
- Experience in any anlaytical function in commerce in e-retail.
- Capable of strategy development and execution.
- High level of collaboration between internal teams and clients.
- Understanding of e-commerce platform tools & mechanics and their efficiency.
- Understanding of data exchange tools for performance marketing.
- Knowledge of MyTarget, Double Click solutions and media tools.
- Understanding of commerce & e-commerce (basics, principals, processes of e-shops).
- Understanding of internet shopper purchase path.
- Ability to work with large amounts of data.
- Analytical skills.
- MS Excel and Powerpoint skills.
Откликнуться на эту вакансию: Trade Marketing Manager (e-commerce) / Promo Manager (e-commerce)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 18906084 на должность Менеджер по оптовым продажам от компании Пурпур в городе (населенном пункте) Москва