от компании (организации): Kelly Services в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Исследования рынка"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 19143779 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 1 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 19143779 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 19143779 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
более 6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Consumer Insights Manager
Our client is one of the largest and best-known global retail companiesis looking for Consumer Insights Manager. Lead brand and cross-category research and analysis to pinpoint growth opportunities for the Company, and track implementation of strategic decisions across different organizational units.
Обязанности работника на вакансии: Consumer Insights Manager
- Ad hoc strategic research. Plan, execute, lead translation into strategy, and ensure implementation of learnings for key strategic brand and cross-category research: segmentation, brand image drivers and others.
- On-going research. Develop 360 degree brand monitoring and analysis based on continuous data like health tracking, household panel, Consumer pulse, share tracking. Translate learnings into both strategic and tactical solutions across categories.
- Desk research. Lead desk research and 3rd party reports analysis on consumer and food service trends.
- Blue book. Create, maintain and weave into day to day business practices portfolio of key brand and x-category learnings and best cases.
Требования к квалификации: - Higher education / BA in sociology, marketing, math or technical disciplines.
- 5+ years of experience in consumer research and market analysis, category lead or x-market projects.
- Hands-on experience of consumer research for all stages of Strategic planning / S&OP cycle.
- Proven cases of x-functional project lead. Workshop facilitation experience is a plus.
- Exposure and participation in strategy development and planning. Experience with diverse approaches to strategic planning cycles is a plus.
- Personal skills: Efficient collaboration, structured thinking and communication, innovation and pro-activity. Balance of strategic and tactical mindset.
Образование: высшее
Условия работы: - Work on the project of biggest multinational retail company.
- Salary Indexation per year.
- Annual bonuses.
- Trainings and certifications.
Откликнуться на эту вакансию: Consumer Insights Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 19143777 на должность Media Buyer от компании xCritical Software в городе (населенном пункте) Москва