от компании (организации): iPlace в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Управление персоналом, тренинги" → "Компенсации и льготы"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 19642083 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 19 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 19642083 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 11 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 19642083 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: HR Admin Specialist
Our client, an international LUX well-known company is looking for HR Admin Specialist:
Responsibilities:
- Manage Internship program;
- Coordinate work with Universities (case study, lectures, sessions with our Leaders and etc);
- Coordinate post on LinkedIn, Instagram and etc;
- Support on all relevant HR admin topics from “entry to resignation” (e.g. recruiting, contracts, employee requests etc.), in particular in regards to document preparation and filing;
- Coordinate training organization when it is organized by HRD (send invitations, prepare room and handouts etc.);
- Communicate with the final candidate are all paper needed for employment;
- Ensure employment activities are properly provided (HR Administration);
- Ensure all the on-boarding activities are in place (work closely with Line Managers and support them);
- Control of probation period and partner LMs with this matter;
- Provide analytics based on exit interviews;
- One point of contact for matters regarding medical insurance company;
Office and employee wellbeing:
- Liaise with suppliers related to the office and team (mobile phone operator, office management, office supplies, cleaning services, taxi services, travel agency, courier etc.). Ensure optimal selection of suppliers and negotiate best conditions;
- Purchase and maintain proper stock levels of office supplies and equipment, to meet staff needs and business strategy, within assigned budget;
- Support in day to day office tasks: create & translate presentations and other documents at request, invoice registration, archiving documents, ensure reception tasks in the office and etc.
Requirements:
- Relevant University degree; preferably psychology, sociology, HRM;
- Minimum 1 years of experience in HR function in an international company;
- Advanced MS Office skills – strong Excel skills for qualifying data and compiling reports;
- Excellent communication skills and customer service orientation;
- Excellent interpersonal and influencing skills. Team player;
- Problem-solving and analytical skills;
- Result-oriented approach to daily tasks and responsibilities;
- Fluent English (written and spoken);
- Experience in Workday would be an asset.
Откликнуться на эту вакансию: HR Admin Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 19642081 на должность Ведущий специалист отдела компенсаций и льгот от компании ПАО Московская объединенная энергетическая компания в городе (населенном пункте) Москва