от компании (организации): ООО Профи.Лаб в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Торговый маркетинг (Trade marketing)"
с заработной платой: от 250000 руб.
Вакансия № 19918264 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 6 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 19918264 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 19918264 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
удаленная работа
Дополнительные сведения о вакансии: Perfomance Marketing Manager
Main Responsibilities
- Delivering the market Digital strategy, ensuring that all activities strongly contribute to the brand and business objectives while respecting guidelines and budget.
- Provide effective media plans to meet performance goals (user acquisition)
- Analyze and optimize current paid media campaigns on daily basis to deliver better ROI/KPI
- Find and test new sources of media inventory
- Track results and deliver reports and analytics
- Work with creative materials thru agencies for different platforms
Main Accountabilities
International Money Transfer product.
It is made for European residents to transfer money to Ukraine transfers to the Ukraine
- Support brand awareness objectives, customer acquisition, engagement, and revenue through internally driven and agency-led digital media investments
- Daily drive e-com revenue targets and manage day-to-day business levers to attract traffic
- Increase conversion and retention, ultimately driving sales and share of business of the p2p remittance
- Provide weekly reports on agreed KPIs
Qualifications
- Proven track records of Paid Media campaigns planning and management both desktop and mobile (Display, Video, Programmatic)
- 2+ years of recent hands-on experience managing programmatic media in ad trafficking in Campaign Manager
- Strong experience in Excel, including pivot tables, chart-making, and manipulation of data sets
- Good analytical and problem-solving abilities, along with an ability to collaborate cross-functionally
- Strong overall expertise in digital marketing, understanding roles and benefits/barriers of every channel within digital mix
- General troubleshooting skills and strong attention to detail
- Positive can-do attitude
- Required skills: Google Ads, FB campaigns manager, Google Analytics
- English: С1+
Seniority Level
Medium or senior
Откликнуться на эту вакансию: Perfomance Marketing Manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 19918261 на должность Менеджер по продукту (фасадные системы) от компании Агентство КИТ Консалт в городе (населенном пункте) Москва