от компании (организации): ООО Нэшэнл Оилвэлл Варко Евразия в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Бухгалтерия, управленческий учет, финансы" → "Учет заработной платы"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 19955982 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 25 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 19955982 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 19955982 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Payroll Administrator
The position of Payroll Administrator will be based at the company’s Head Corporate Office in Moscow, Russian Federation.
Within the Payroll team, your role will be to assist in the provision of various payroll support requirements. This includes working together with the other members of the Payroll Team, Payroll provider ADP, Business Representatives, HR, and Finance departments to ensure a high-level service is delivered.
In this role as Payroll Administrator, you will have a responsibility to manage your own group of NOV divisions for payment.
Good working relationships with the admin/management of these divisions will be exercised.
Your existing payroll knowledge, adhering to stringent deadlines, accuracy, and time management are some of the main attributes you will maintain to ensure you fulfill your role successfully.
DUTIES & RESPONSIBILITIES:
Collating and entering all relevant payroll data into forms for Payroll Provider for processing
Ensuring time files are uploaded from 1C Time & Attendance system to the Payroll Provider
Running processes and reports during the monthly cycle according to Payroll Schedule
Answering all payroll queries (internal and external), preparing and send all Payroll related certificates
Assisting the Payroll Supervisor with tax reporting when required.
Collating and entering forms for sick leaves for payment to SIF on a weekly basis
Qualifications / Experience:
Essential
High education
Payroll experience of no less than 3 years, including experience in companies operating in North regions with shift work method with the headcount of more than 200 employees
Expert in Russian Labor and tax law
Advanced user of Excel, Word
Advanced of 1С, Kontur.
English: Intermediate or above
Desirable
High education in economics
Sharepoint
Systems including Oracle HCM Payroll and Syspro ERP
Откликнуться на эту вакансию: Payroll Administrator
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 19955977 на должность Бухгалтер на участок заработной платы с функцией помощника главного бухгалтера от компании ИП Басис Юлия Ильинична в городе (населенном пункте) Москва