от компании (организации): АО СЭБ Банк в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Банки, инвестиции, лизинг" → "Акции, ценные бумаги"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 19979046 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 27 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 19979046 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 24 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 19979046 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Specialist (assistant position) in Moscow Representative Office of SEB Bank JSC
Дорогие соискатели! Сейчас наш Банк (АО "СЭБ БАНК") находится в поиске сотрудника с маленьким опытом или совсем без опыта на позицию в Специалист в Департамент по работе с корпоративными клиентами в г.Москва.
Место работы - город Москва, метро Маяковская
Specialist in the Moscow Representative Office of SEB Bank JSC
Main Responsibilities:
• support of employees of the Representative office and Large Corporate Coverage in preparation of agreements, credit related documentation; preparation of presentations for clients’ meetings; market\clients research;
• identification of clients & their representatives, receipt of documents required for accounts’ opening/closing for corporate clients, execution of signature cards;
• preparation of certificates, duplicates of documents for corporate clients, support and coordination of clients’ requests/questions within the bank;
• receipt & distribution of telephone calls (in Russian & English);
• control & maintenance of documents circulation;
• correspondence acceptance, registration, processing and sending;
• travel support of employees of the Representative office incl. train & plane tickets, hotel rooms & taxi booking;
• choosing of service providers needed for the Representative Office work; conclusion of contracts with service providers; supervision of their work;
• purchase of stationery, order of promotional products, presents, visit cards; subscription to periodical publications;
• arrangement of client events and seminars;
• arrangement of Labor safety measures in the Representative Office; full support of the normal functioning of the office.
Requirements: •Higher education;
•English not lower than Intermediate level;
•Basic knowledge of principles and practices of office management and documents’ turnover;
•Good communication and computer skills;
•Client oriented approach;
•Strong administrative skills; ability to juggle multiple projects with superb accuracy;
•Willingness to pick up and develop new skills;
•Willingness to work and develop in an international bank in a dynamic environment;
•Working experience on administrative position or in financial industry is a plus.
Labor Conditions: Working schedule: 5/2, 09.00-18.00;
Good compensation package: Insurance, compensation of sport activities, corporate events, trainings.
Откликнуться на эту вакансию: Specialist (assistant position) in Moscow Representative Office of SEB Bank JSC
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 19979040 на должность Директор по развитию бизнеса M&A от компании ПАО МТС Банк. Начало Карьеры в городе (населенном пункте) Москва