от компании (организации): Пирелли Тайр Руссия в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Автомобильный бизнес" → "Шины, Диски"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 19996094 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 20 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 19996094 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 19996094 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer service and CRM manager
Обязанности работника на вакансии: Customer service and CRM manager
- Recruitment and hiring of personnel, training and certification of employees.
- Develop and implement procedures and processes to improve the effectiveness of the department
- Monitoring compliance with established procedures
- Planning and coordinating the work of the department: entering customer orders in SAP, setting availability, invoicing, forming proposals for alternatives and preparing shipping documents
- Operational communication with the relevant department
- Ensuring the smooth operation of the hotline, performing KPIs in Genesys
- Technical support, change management, employee training in SAP
- Key CRM user: technical support, change management, employee training
- Organization and technical support of tire marking processes: IDLS/Honest Mark
- Organization and control of the TyreLife program: review of warranty cases, communication with dealers and buyers, calculation of compensation, reporting
- Organization and control of electronic document flow: UPD, OCHA, additional agreements
- Organization and control of the document collection process: COP letters, client power of attorney, additional agreements on consignees, consignment notes and UPD
- Providing reports: DAILY/SEASON / SEASON OVERVIEW/UNS/COVERAGE and others at the request of the management
Требования к работнику на вакансии: Customer service and CRM manager
- High education
- Confident SAP and Excel user
- Fluent English
- Ability to manage and motivate employees
- Attentiveness to detail
- Stress resistance
- Proactive, ready to learn, self-motivated
- Managerial experience of more than 3 years
Откликнуться на эту вакансию: Customer service and CRM manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 19996072 на должность Менеджер-администратор от компании Шины 33 в городе (населенном пункте) Москва