от компании (организации): Бриджстоун СНГ в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Автомобильный бизнес" → "Шины, Диски"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 20056249 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 2 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 20056249 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 22 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 20056249 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Customer Service Specialist
Bridgestone CIS is currently looking for Customer Service Specialist to join our friendly team.The main goal of this role is to ensure orders are delivered to our dealers/customers at the contract prices, conditions on a timely basis, taking into account the Company’s financial coverage requirements and ensuring all relevant paperwork is prepared.
Responsibilities:
- Manage the order process for customers utilizing standardized processes. Dealer’s orders tracking and controlling.
- Manage unique flows for regional or national accounts as required (assembly orders, customer pick-ups, etc).
- Proactively plan and communicate delivery requirements to logistics provider.
- Check warehouse stocks, daily informing clients about stock level.
- Plan and coordinate best countermeasures for any delivery discrepancy identified considering best cost/ service ratio.
- Manage shipments documents flows (also in e-systems).
- Preparing accounting sets of documents (delivery notice TORG-12, VAT invoice, bill).
- Work closely with cross-functional teams (Communication with dealers and Sales Team).
- Direct communication with designated persons from client’s side for solving all cases related to shipments, orders, payments, credit limits and etc.
- Processing and analyzing of mass data, making conclusions and suggestions after data processing.
- Active participation in SAP operation and reporting optimization processes.
- Preparing statforms at month end
- Supporting administrative processes
Requirements:
- University bachelor/master degree;
- Good knowledge of MS Office;
- Foreign languages: English – spoken/written intermediate level;
- Additional advantage: 1,5 years of experience in logistics / sales administration (preferably in a retail/wholesalers environment);
- Familiar with letter of Credits, Delivery Notes, Invoicing etc.
- Analytical skills
- Strong communication skills
- Result Focus
- Team Member
Kindly indicate your salary expectations in the covering letter.
Откликнуться на эту вакансию: Customer Service Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 20056248 на должность Руководитель проектов сопровождения от компании R-Style Softlab (Эр-Стайл Софтлаб) в городе (населенном пункте) Москва