от компании (организации): DS COMM.(OPPO) в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Транспорт, логистика, перевозки" → "Авиаперевозки"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 20110178 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 17 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 20110178 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Среда, 13 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 20110178 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Logistics / Customer Service Specialist
OPPO – это бренд мобильных телефонов, который любят люди по всему миру. В течение последних 10 лет компания уделяла большое внимание производству мобильных телефонов, в то же время внедряя новые современные технологии в сфере мобильной фотографии.
Logistics and Customer Service Specialist Job description:
Purpose
The person in this role supports the OPPO Russia organization in monitoring, analyzing, proposing and escalating order processing and delivery issues and ensures that customer received in time and fully accepted goods dispatched
Scope
Performs day-to-day activities to meet departmental/project objectives. Requires moderate supervision. Applies commonly recognized concepts within their field of expertise. Shares knowledge with less experienced peers. Raises innovative ideas.
Completes variety of complex tasks within area of responsibility. Demonstrates initiative & contributes to problem-solving. Acts with independence and discretion in routine matters. Makes decisions that affect own work.
The person in this role is part of the OPPO team and reports to the Supply Chain Manager. Works in co-operation within the team and the sales, marketing and customer services function within the OPPO team.
Accountability
Ensures that customer details on system are correct; schedules orders based on customer requirements, allocation and production capabilities within the supply unit.
Communicates with local 3PL providers (forwarders, warehouse) to ensure smooth deliveries and to resolve delivery issues quickly.
Communicates with the DS Communication customers and all DS Communication departments.
Has daily contact with logistic companies / forwarders for information on day’s deliveries.
Runs Shipping report each morning, which is used by the order handlers, finance and account managers, 3PL providers daily.
Prepare/organize deliveries from local and origin warehouses, follow up stock reporting, documents and delivery issues, financial/accounting closing.
Follow up and improve (if acceptable) business processes between OPPO and customers from logistic side by follow collaboration contract.
Requirements:
- Working experience in business controlling and / or logistics-related area
- Good knowledge of planning systems, processes and production/logistics chain
- Experience with an enterprise business application (like 1C, WMS) and with multi-dimensional database products
- Excellent numerical ability
- Working experience in a multi-national/global environment desired
- Experience in a FMCG/B2C environment desired
- Fluent spoken and written English language skills
Условия труда для работника на вакансии: Logistics / Customer Service Specialist
1. Оформление в соответствии с ТК РФ (на время отсутствия основного работника)
2. ДМС
Откликнуться на эту вакансию: Logistics / Customer Service Specialist
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 20110176 на должность Менеджер по продажам транспортно-логистических и таможенных услуг от компании Агентство КИТ Консалт в городе (населенном пункте) Москва