от компании (организации): АО L’Or?al в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Маркетинг, реклама, PR" → "Торговый маркетинг (Trade marketing)"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 20424058 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Суббота, 28 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 20424058 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Пятница, 15 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 20424058 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
не требуется
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Trade Marketing Specialist (Lux Division)
Main accountabilities:
Offline brand support in key retailers: Rive Gauche, Sephora/Ile de Beaute, Golden Apple, L’Еtoile, Visage.
Brands: Giorgio Armani & Valentino
- TM strategy development in collaboration with team & head of trade marketing.
- TM plan elaboration, product launches & key franchises strategy development.
- TM activities implementation and management (offline Client days, omnichannel Client days (announcement), sprayings, samplings, GWP, work of mini podiums, other omnichannel activations, special trade animations in retailers, image events).
- Sell-out for trade activities planning (in strong collaboration with retail team).
- Market & competition monitoring, analysis and recommendations for future development.
Offline promo animations support:
- Sampling: yearly forecast, order, tracking of delivered quantities, split & distribution of samples between retailers.
- GWP: order, certification, split & distribution.
- Budgeting and control of promo budget (in collaboration with KAM team).
- Production of light POSM (promo forms, pancards, invitations, etc).
- Brand Info issue.
TM budget:
- Planning & management.
- Effectiveness analysis of each trade instrument (ROI).
Critical competencies:
- Trade marketing experience in offline luxe retailers (online experience is welcomed).
- Luxe knowledge: market, trends.
- Creativity.
- Analytical skills.
- Organizational skills.
- Multi-tasking, cross function, focus on details.
- Communication skills.
We offer:
- Competitive salary and bonuses.
- Experience in international company.
- Learning opportunities.
- Corporate car.
- Medical insurance and social package.
Откликнуться на эту вакансию: Trade Marketing Specialist (Lux Division)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 20424056 на должность Market Modelling Manager от компании JTI в городе (населенном пункте) Москва