от компании (организации): ООО ИДЕМИЯ Технолоджис Рус в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Закупки" → "Управление закупками"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 20548847 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 24 октября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 20548847 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Четверг, 14 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 20548847 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Менеджер по работе с клиентами (Customer Service Manager)
PURPOSE:
The role of the Customer Service Manager is managing the whole order and logistic process from the Client order specification until delivery and to maximize the revenue opportunities within existing customers.
WORKING PERIOD:
Fixed-term employment contract for the maternity leave period of employee.
DUTIES AND RESPONSIBILITIES:
• Handling of Sales Administration activities, i.e. all work as part of Customer Care and Support
• Provide Supply Chain end-to-end performance for customers
• Understanding of all Supply Chain areas: Demand and Stock Management, Reporting, Planning
• Independent order handling in Ax and SAP R/3: acceptance and input of orders
• Ensuring prompt and correct order handling
• Coordination with internal departments to ensure customer satisfaction and manage order related requirements i.e. Sales Team, Technical Consultants
• Proactive handling of and reporting on order-related matters
• Follow-up and monitoring
• Handling and answering incoming correspondence, customer support and consulting
• Handling of complaints in Sales Force and support for the Quality Control department
REQUIREMENTS / KNOWLEDGE AND SKILLS:
• 3 years of vocational experience in Customer Service (order to cash)
• Professional level of English and French (written and spoken); Russian as native; other foreign languages desirable
• PC knowledge (Microsoft Office, SAP and preferably Microsoft Dinamics Ax)
• Quick learner and proactive approach
• Team-oriented thinking and behavior
• Customer orientation
• Able to act independently, analytical and structured
• Excellent communication skills
• Basic knowledge of the mobile telecommunications industry desirable
WORKING PLACE:
Your office will be located in Russia - Moscow.
Hybrid schedule ( working both in office and remotely).
Откликнуться на эту вакансию: Менеджер по работе с клиентами (Customer Service Manager)
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 20548829 на должность Direct Purchasing Specialist от компании ООО БЕКО в городе (населенном пункте) Москва