от компании (организации): Flex в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Медицина, фармацевтика" → "Маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 20774127 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 4 августа 2024 года.
Дата обновления вакансии № 20774127 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Понедельник, 23 сентября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 20774127 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
3–6 лет
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Market research manager
Expectations:
• Experience in market research / business development / business analysis in pharma not less than 4-5 years
• Advanced level of Power point, strong experience in presentations’ preparation
• Experienced user of IQVIA database
• Fluent English
• Ability to work with large amount of data, see data patterns, analytical groupings, inter correlations between factors
• Strategic vision
• Ability to work in multitasking
RESPONSIBILITIES:
• Pharma Market research and analysis using data driven approach: economical and pharma market trends, identification of performance drivers, risks and opportunities, key changes, channel dynamic etc.
• Being a partner to key stakeholders in Market research area working closely with GM, HQ, BU Heads, BD and marketing team
• Gap analysis, explanation of deviations in an oral and in a written form, validation and challenging of provided by peers’ arguments
• Preparation of strategic presentation for HQ and GM on market situation, company results, company plans including collection input from stakeholders and own insides based on deep understanding of business
• Preparation of slides, reports, action plans, comments on company performance (sales target achievement, growth, market share dynamic, SI, SO, Stock data etc)
• Standardization of market reading and data analytics across company, building and improvement reporting
• Proactively development a deeper understanding of market data by marketing and sales team, delivering highly accurate data (external and internal) to internal customers on different level
• Providing trainings, checking understanding, feedback collection
Откликнуться на эту вакансию: Market research manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 20774119 на должность Помощник арбитражного управляющего от компании Арбитражный управляющий Логинова Яна Александровна в городе (населенном пункте) Москва