от компании (организации): SUPER.com в городе (населённом пункте): Москва, Россия
в отрасли экономики "Информационные технологии, интернет, телеком" → "Маркетинг"
с заработной платой: по договоренности
Вакансия № 20774909 добавлена в базу данных сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Вторник, 10 сентября 2024 года.
Дата обновления вакансии № 20774909 на сайте Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье): Воскресенье, 10 ноября 2024 года.
Обращаем Ваше внимание, что на момент обращения к работодателю вакансия № 20774909 может быть уже занята. Администрация сайта Работа в Москве и Московской области (МО, Подмосковье) приносит извинения за доставленные неудобства.
Требования к опыту работы:
1–3 года
Тип занятости:
полная занятость
График работы:
полный день
Дополнительные сведения о вакансии: Community manager / Lead community manager
We are Super.com, an international video game publisher and investment fund. We’re all united by a desire to grow the industry and change it for the better.
We are looking for a person who would join our team and take care of our community. Our community manager will be responsible for building relationships with community partners such as social networks, fan sites, influencers, and players.
Responsibilities:
-
Establish and manage social media accounts for all of our games (Facebook, Twitter, Discord, Reddit, YouTube, Instagram, Steam, etc.);
-
Prepare and implement content plans;
-
Design and manage community projects related to Super.com franchises;
-
Organize the development of visual materials for social media content;
-
Manage the day-to-day activities of community teams and create good vibes in the community;
-
Analyze and report on content performance data to drive continuous improvement, optimization, and innovation;
-
Take part in preparing for international festivals and conferences.
Requirements:
-
Native or near-native English fluency (any other language is definitely a plus);
-
At least 2 years experience with community management and social media;
-
Deep knowledge of how social media works and an understanding of the unique characteristics of gaming communities;
-
Groundwork skills: writing error-free content, chatting with communities, creating news hooks, and providing timely responses;
-
Creative and self-reliant;
-
Knowing how to manage negativity within communities;
-
Avid gamer with active accounts (Steam or similar);
-
Deep industry engagement.
We offer:
-
Remote job;
-
Competitive compensation;
-
Lots of opportunities to boost your career and gain new skills - not only will you be working with gamedev experts, but we’ll also invest in your education if needed;
-
A chance to work in a booming industry, within an international team.
Откликнуться на эту вакансию: Community manager / Lead community manager
Предыдущая вакансия:
Вакансия № 20774906 на должность Секретарь на ресепшен в family-office от компании ООО Smart And Talented в городе (населенном пункте) Москва